onsdag 4 juni 2014

Sommar öppet

 
Under Juli månad v. 27-31 
kommer jag ha öppet lite mer i min butik.
 
Torsdagar 10-17
Fredagar   10-14
Lördagar   10-14
 
Välkomna inom om ni har vägarna förbi.
Har lite sommar priser på utvalda keramikprodukter
samt rea ut mina inredningsprodukter.
Kommer bara ha keramik sen framöver,
lite mer konstinriktat är det tänkt.

Jag har min verksamhet i källaren på en kakfabrik som heter Godbiten, luktar ljuvligt gott när det bakas. Ett litet tips om att fylla på sin fika korg när ni besöker min butik. Dom har öppet endast torsdagar 9-17.30 i sin lilla kakbod. Säljer något packskadade kakor till en billig peng.

Kram/Annelie


Tack snälla för att du tittade in, önskar dig en fortsatt bra dag/kväll/helg. Blir väldans glad om du lämnar en kommentar.

2 kommentarer:

  1. Vacker bild Annelie, fint vattenfat till smådjuren.
    Hoppas att du får många som svänger in hos dig, jag skulle absolut komma om jag bodde lite närmre.
    Kram Inger

    SvaraRadera
  2. Hej! Nu ska jag iväg och kolla blodtrycket! Det är väl lika högt som sist...

    SvaraRadera