tisdag 17 juni 2014

Midsommarhälsning..


Sista veckan innan ljuset vänder....usch....
så tråkigt det lät.


Denna vecka där det förbereds förfullt av alla dess olika festligheter och maträtter.


Höga förväntningar att vädret ska vara bra.
Helst inget regnade.


Bygga midsommarstång, dansa och ha lekar.


Visst är det något speciellt med midsommar ändå.


När dag och natt är lika långa.
Känns som en magisk natt.....gillar sen och möta morgonsolen.


Som om ett nytt år dagas, mitt i sommaren.

En härlig midsommar önskar jag er alla :-)




Tack snälla för att du tittade in, önskar dig en fortsatt bra dag/kväll/helg. Blir väldans glad om du lämnar en kommentar.

3 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en härlig midsommar!

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en underbar midsommar. Själv ska jag arbeta för koloniföreningens midsommarfirande. Eftersom mitt stugnummer är 34 tillhör jag årets festkommitté. Och nu ska jag ut och sälja lotter, det hör också till. Det ryktas att vi får 13 grader och nordanvind plus regn. Hua, en får klä sig i fleeströjan.
    Kram Inger

    SvaraRadera
  3. Det är magiskt nu…stanna tiden, bara lite!

    Ljuvliga sommarbilder. Så vackert i naturen den här tiden.

    Önskar dig också en fin midsommar!

    Varm kram
    Lotta

    SvaraRadera