onsdag 9 oktober 2013

Höst i full blom....


Känns så lyxigt med en varm och härlig höst.


Det blommar för fullt i trädgården, och luktar ljuvligt gott.


I verkstaden görs tomtar och granar.
Drejar för fullt och försöker komma i kapp med mitt "julpynt"


Och ute i handeln har julpyntet allredan kommit fram.


Det är ju inget man vill inhandla nu egentligen...julpynt.


Men helt plötsligt är man där. 1 advent och allt vad det innebär.


Jag luktar på rosorna ett tag till och njuter av lugnet.

Annelie


Tack för att du tittade in, önskar dig en fortsatt bra dag/kväll/helg

2 kommentarer:

  1. Nej, julen vill man inte tänka på än! Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Vilka bilder!
    Julen, ja, vad säger man....och jag gick till och med och köpte Allers Jultidning (tror jag den heter) idag. Jag vet inte vad som hänt med mig. Men det är ju mysigt.
    Agneta kram

    SvaraRadera