fredag 28 december 2012

Uppladdning


Att ladda batterierna efter julens bestyr är lite segt.
Tänkte sätta mig i verkstaden och dreja en del saker men,
kroppen är som en zombie just nu. Den vill "bara vara"
Man känner sig lite febrig,
har lite ont i kroppen här och där.
Kan man bli julmats förgiftad föresten. Man kan ju undra när man känner sig som en tung elefant.

Har så mycket jag vill göra nu till våren bla.
Dreja lattemuggar, kakfat på fot, stora fat, små ytterkrukor,
Mina färger kommer gå i vitt, turkos och
gråsvart blandat med en rå brun yta.
Alltid spännande och se om det blir så som man tänkt sig.

Jag är så himla glad över att få göra dopljusstaken och tillhörande "smycke" en duva och tagg till vår kyrka.
Känslan att varje ljusstake jag gör är såld, det är överväldigad.

Tjingiling!

Tack för ditt besök och ha en fortsatt bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar