söndag 30 december 2012

Önskar alla ett härligt nytt år


När man tittar tillbaka på detta året så har det hänt en hel del. Bara positiva saker kan jag tycka.
Även om tröttheten kommit och gått så har jag lyckats hålla
öppet i min butik och lyckats dreja och skapa allt jag velat.
Från 10 tim i veckan är jag nu uppe i 30 tim i veckan.
Och skapar lusten känns så bra i kroppen, gillar verkligen mitt jobb.
Man längtar till måndagen när man får ta sig till sin verkstad. Lika så som man gillar att det är fredag och man får vara ledig.
Känner mig så lyckligt lottad och med stor glädje i sinnet.

Jag önskar och hoppas att det nya året kommer att ger lika mycket.
Jag tar inget för givet, livet har inga garantier,
det vet jag ju av egen erfarenhet.

Många hälsningar från Skånelandet/Annelie

Tack för ditt besök och ha en fortsatt underbar dag.

PS. Får fortfarande inte över bilder till bloggen, det är så störande.
På min facebook sida AK. keramik form & design finns det lite DS.

2 kommentarer:

  1. Ett stjärnsprakande gott nytt år önskar jag dig!!!
    Och visst är det väl härligt med ett jobb man bara längtar att sätta igång varje måndag :)
    kram Monica

    SvaraRadera