torsdag 13 december 2012

Förvånade.....


Man blir likad road varje gång kunderna frågar om det är en ny butik som öppnat.
När man då svarar neeej, det var ett tag sedan ca 2.5 år sedan, blir det lite pinsamt.
Kunden blir alltid lika förvånad av svaret.
Lika så frågas det om, är det är fler keramiker som delar butiken.
Neeej, det är bara jag. Ibland kan man se hur dom undrar.
Ja, jag gillar att skapa och det ena föder det andra så att säga, uttalar man sig glatt.
Jag är ingen massproduktions människa av en sak bara.
Utan det blir kanske 5-50 st av varje sak man gör.
Änglarna blir ju lite olika för gång till gång.
Allt efter ens humör mm. det styr alltihopa.

Ledsen att det fortfarande inte går att föra över bilder fast jag köpt mer utrymme.
Har lagt ut bilder på min fb sida AK. keramik form & design
gå gärna in och titta, och gilla gärna :-)

Hälsningar från ett underbart rimfrostlandskap


Tack för ditt besök och ha en fortsatt bra dag.

2 kommentarer:

  1. Det var nämnda farbror du träffade då, den enda levande...

    SvaraRadera
  2. ha ha..jag känner igen det där med frågandet..:)

    SvaraRadera