tisdag 24 april 2012

I Farten / On the move


Mådagstema #37                            I FARTEN / ON THE MOVE
hos Helenes blogg
Alt som er Vakkert


Far som en dåre numera tycker jag mellan verkstan och hemmet, verkligen on the move så att säga. Är också på jakt efter löparskor.


Men min favorit skor Reebook finns inte att få tag på såvidare man inte vill ha easy tone. Visserligen ska man få en fast och fin rumpa av luftkuddarna som finns under skorna, men hallå, gå och vara sjösjuk på kuppen. Nej tack, jag avstår.


OBS, jag är inte en sportdåre, vill bara ha ett par sköna dojor att stå och gå i. Fast jag behöver förbättra min kondis också ;-)

Titta gärna in på Helenes blogg och se på fler bilder
av härliga och roliga bloggare på Temat I FARTEN
http://helenesblogadresseat.blogspot.se/  (Helenes egna bild är jättefin.)

Önskar er alla en bra vecka.

3 kommentarer:

  1. Ibland är det knepigt få fatt i rätt skor.
    Snygga i farten bilder du visar.
    Tack för din kommentar, kul att du noterat killen till vänster. :-)
    Han snubblade till lite, men höll sig på benen.

    SvaraRadera
  2. Tror vi köpte våra på Intersport på Väla. Riktigt sköna skor. Nog de skönaste jag har så går du och står mycket är löparskor perfekt. Mina är i Nike och Stoffes är Acics, prova runt lite så hittar du nog något =)

    Känner du att det blir kris med konditionen får du alltid hänga med på ett spinningpass :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. HihihahHIhi, satte andan i halsen bara tanken på spinningpass. Tack för erbjudandet och tipset. Ska nog hitta skor till mina ankfötter tillslut ;-)

      Radera