måndag 2 september 2013

Vimsig som en höna


far jag omkring och gör det ena efter det andra i verkstad.
Klart....inte det jag borde göra,
utan allt annat möjligt kul.
YES.... im back. (fast lite yrsel har jag kvar)


Fått dille på ljusmanschetter just nu.
Är lite inspirerad av New York.
Typ dessa stämplar som jag har dekorerat manschetterna med.


En annan dekor har dessa små gräddbulls aktiga bröst fått.
Tänkte att det skulle vara mitt sätt och stötta cancerfonden nu i oktober.
200:-/st. och 50:-/bröst går till cancerfonden.


Tack för att du tittade in, önskar dig en fortsatt bra dag/kväll/helg



 

3 kommentarer:

  1. Men var hittar du såna dära stämplar? På nätet säkert. Snygga är de i alla fall. Jag och en kompis är på gång att bygga upp en egen verkstad och jag känner hur inspirationen kommer krypande, finns så mycket att göra. Hur ska man hinna allt!?
    Härligt att höra att du är i farten igen.
    Kram till dig!
    =^.^= Inger

    SvaraRadera
  2. Jaa, håller med, man har ju tusen idéer. Klona sig hade ju varit bra ibland.
    Så kul att ha en kompanjon, lite ensamt annars, det kan jag tycka är man är ibland.
    Stämplarna har jag köpt på en hobby affär. Kika även runt lite på barnavdelningar, köksavdelningen, till och med på tygavdelningen. Alltid hittar man något kul till leran.
    Kram på dig också
    Annelie

    SvaraRadera