tisdag 23 juli 2013

Ofokuserad.....




 
 
 
Är så trött på mig...har fullt upp med att packa till helgens hantverksmässa i Båstad fre. - sön. Har tappat mitt fokus totalt. Blivit glömsk.
Gör andra saker, så som gå i trädgården och fotar. Blev så hänförd hur färgerna kompliterar med varandra, som fjärilen och bolltisteln.
Åker till köpcentret och går och tittar på rean mm.
Kavlat ljusmanschetter och fler fjärilar, så satte jag en skröjugn till.
Sågat brädor till mina raku tavlor och målat en del vita och andra svarta.
Tänkte glasera i morgon..............och sen packa.
Hoppas jag hinner få till det, knyta ihop säcken så att säga.


Tack för ditt besök och ha en fortsatt bra dag/kväll/helg.

     Kram....... Annelie

3 kommentarer:

  1. Otroligt vackra bilder! Och färgerna! Idag fick jag besök i min butik som blivit tipsade av dig, vad kul :)
    Hoppas du får till det med packning och allt inför mässan! kram Monica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så kul att dom tittade förbi och kul att du tittade inom här också.
      I år kom vi inte över till Ön, så då tipsar jag andra som är där.
      Kram
      Annelie

      Radera
  2. Jamen tänk vad du fokuserar ändå! Så härliga bilder, en sådan fjäril har jag nog aldrig sett i levande livet.
    Hoppas att allt ordnar sig till slut.
    Och lycka till i Båstad.
    Kram Inger

    SvaraRadera