måndag 4 mars 2013

Efterlängtad


Det är väl konstigt ändå. Här längtar man efter våren och värmen. Och så känns det ändå som det gått för fort. Det är mars nu, och rätt som det är det sommar. Vet inte om det har med att göra att man får tänka lite före sin tid, för att man har butiken. Att man inte är i nuet på något sätt.
Läste en blog av Claus Dalby som fotade sin trädgård i vinter skrud. För bilderna skulle vara i hans bok innan jul. Som han sa, det är 10 månader kvar till jul.


Har hittat mina efterlängtade mini penseér. Dom blommar längre än dom stora tycker jag. Blev fina i min lilla fjärilskruka.
Mycket är på gång. Ska på påskmässa i Höganäs 23-24 mars. Kanske på en Arts & crafts mässa i Åstorp 20-21 april. Även skånedagarna på Bosjökloster som jag har sökt till som är i slutet på maj. Bissi bissy.
Få se om jag orkar. Kroppen har börjat bli så där trött igen och så har en värk tillkommit som kommer och går.

Tjingiling!!!!!!!!


Tack för ditt besök och ha en fortsatt bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar