söndag 28 augusti 2011

Nya öppentider Sept - Dec.


               Öppnar upp min butik igen efter min "ledighet" med nya öppentider.
                        September till December kommer jag ha mer öppet och med
                             raku bränningar på lördagar utanför min butik.               

                                                             ÖPPET 
                              ONS 10-13 TORS 10-18 FRE 10-13 LÖR 10-13 


Jag satt och drejade mycket under min ledighet och i all iver blev
det många muggar i olika mönster.
Mina nya muggar blev randiga, prickiga och i zickzack mönstrade.


                         Mina blivande kakfat kommer få en annurlunda lösning.
                                          Se färdiga resultatet på butikshyllan.


Kammarljusstakarna blev väl inte riktigt som jag tänkt mig, men dom blev bra ändå.


           Lite omändring i butiken och lite nya saker har smygit sig in bland hyllorna.


                                   VÄLKOMMEN IN OCH BLI INSPIRERAD.

               OBS. KOMMER ATT BRÄNNA RAKU LÖR 3 SEPT 10.30-12.30
               KOM GÄRNA OCH TITTA. VID REGN BLIR DET INSTÄLLT.
                                         BUTIKEN ÄR ÖPPEN 10-13


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar