måndag 9 maj 2011

Änglar finns.


Roligt med kundkontakt. Hade en kund som
önskade att man kunde häga upp en ängel lyckta
som jag har till sitt fönster.
Ja, varför inte tänkte jag och hämtade
ståltrådar i olika tjocklekar för att prova mig fram,
och visp så hade man en ny produkt.
Det kallar jag produktutveckling.
Tack kära du som kom på ideen.
Så visst finns det änglar omkring oss.
Gäller bara att vara öppen för dom.


Lite omändring i butiken är alltid roligt.


Fått in tuffa jeans kuddar med frimärken på.


Just nu har jag 20% rabatt på
mina keramik muggar i blått.
Det är lite sommrigt med blått.
Visste ni att flugor inte gillar blått.
Därför har grekerna blåa dörrar
och fönster.


Häller på och drejar. Är så himmla roligt.
Återkommer med mer bilder och vad jag
ska göra med dessa alster.

Hälsningar
Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar