fredag 17 juni 2016

Vilande lera...


Under tiden som skulpturerna står på tork,
njuter jag av vår trädgård.
Min andra passion är att fota.
Eftersom vi har trädgård,
blir det mycket bilder på blommor mm.




Gillar att skjuta från höften som jag säger till min make.
Ser inte bilden i kameran utan låter kameran själv ta bilden, genom att trycka in linsen i buskar och blommor.




Alltid spännande hur bilden blir. Man får en ny synvinkel och nya ideér ....Inte alla bilder som blir bra och ibland kryper jag in i buskarna för att få till den där bilden i kameran.



 Tjingiiiliing!



Tack snälla för att du tittade in, önskar dig en fortsatt bra dag/kväll/helg. Blir väldans glad om du lämnar en kommentar.

3 kommentarer:

  1. Vilka fantastiska blombilder! Rena konstverken liksom skulpturerna! Du är en begåvning!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Älskar dina bilder och blev så glad att du kikade in hos mig <3 Håller helt med Agneta, du är en superbegåvning!

    Hoppas ni haft en fin midsommarhelg!!

    Stor kram!!

    Lotta

    SvaraRadera