måndag 6 april 2015

Mitt konstbidrag....



Sökte ju till Krapperups kullasalong...
för deras konstutställning nu i april.
Aldrig varit så nervös.


Mitt tema var bröst och deras innebörd.
Hur vi ser på kvinnor....på gott och ont.


Allt från icke rakad...till tröstaren.


Lärde mig ett nytt ord....refuserat...
Alla mina 5 bidrag kom ej med denna gång.
 

Men jag har annan keramik hos Karla
i Helsingborg under april-juni.


Så är livet...en dörr stängs och en annan öppnas.
Någon dag senare ringde Perslunds Hembygdsförening i Åstorp och frågade om jag ville ställa ut keramik på deras utställning om Björnekulla fruktindustri.
Jaaaa gärna....kände mig enormt hedrad.
Så nu börjar skapande processen inför detta...






Tack snälla för att du tittade in, önskar dig en fortsatt bra dag/kväll/helg. Blir väldans glad om du lämnar en kommentar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar