söndag 18 december 2011

Bara 6 dagar kvar till Julafton


Allaredan 4 adv. Önskar man kunde dra tiden tillbaka minst 4 v. så man kunde få vårt badrum färdigt innan jul. Det blev fel med golvet så det har dom fått göra om. Så just nu står det bara där som ett stort svart hål och tar energi. Längtar efter att få lägga mig i ett varmt skönt bubbelbad och bara vara för mig själv.


Jag befinner mig en bubbla just nu och önskar mig bort. Tröttheten sitter fortfarande i kroppen. Att vara egen tillverkare samtidigt ha butik tar sina krafter. Mer än jag trodde fast jag bara jobbar 50%. Jag älskar att skapa och hitta nya lösningar. Det ena föder det andra. Har skissboken fullt med idéer till nästa år. Så jag ska bra ha öppet på torsdagarna i min butik tänkte jag och ha rakubränningar på helgerna. Man får pröva sig fram och lyssna på kroppen. Är inte i "balans" med min stroke ännu.


 Fota med kameran i blommor och vackra saker som ger energi,
är ett sätt som jag gör ofta. Letar efter objekt i hemmet eller i naturen.
                                   
                                            


Duka lite mys på borden, lite stilleben här och där gör frukusten till en njutning.



Även en misslyckad bild kan se häftig ut tycker jag
                                             Ha en fortsatt trevlig helg.
  Jul blir det oavsätt det ena eller det andra händer, så även utan badrum.

1 kommentar:

  1. Så fina bilder!
    Jättetråkigt med badrummet! Har hört om många dåliga hantverkare sista tiden!
    Hoppas du piggnar till och får en riktigt god jul!

    SvaraRadera