torsdag 7 juni 2012

Varit mycket sista tiden.


Upp och nervända världen just nu. Från värme till hagelskurar.
Har tappat tid och rum totalt. Håller på med att gjuta mina häst amuletter.


Den första paketet har gått och fler står och väntar att få komma iväg.


Var i helgen på en runda till pottermakaren Peter Nilsson som har Kullabyggden keramik i Nyhamnsläge.
Alltid kul och besöka andra keramiker för lite inspiration.


En annan keramiker som jag får inspriation av är Rolf Bengtsson i Rögle.
Hans trädgård är en lisa för själen.
Faktiskt utsedd till en av sveriges vakraste.


En liten picknick vid havet i Rekekroken på vår runda gav energi.
Äntligen lite sol och värme.


Det har varit mycket sista tiden som sagt, och en längre vila hade varit skönt.
Är så trött och seg i kroppen.
Stänger v.25 för en liten semester tripp med maken min.
Annars har jag öppet i butiken ons. 10-14 tors 10-18
samt sista lördagen i månaden 11-15.
VÄLKOMNA



Tack för ditt besök.

1 kommentar:

  1. Jag har saknat dig både här och på FB :) Hoppas ni får fint väder på er semestertripp!

    SvaraRadera